Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.advisor | Toman, Miloš | |
dc.contributor.author | Drnec, Jan | |
dc.contributor.referee | Beneš, Miloslav | |
dc.date.accepted | 2014-06-16 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:36:18Z | |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:36:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-23 | |
dc.identifier | 59021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13559 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce obsahuje konstrukční návrh nákladního, dvounápravového podvozku Y27 s kotoučovou brzdou. Byl vypracován návrh brzdových konzol ve čtyřech variantách pro uchycení brzdových jednotek. Nejvhodnější varianta byla podrobně zpracována na výrobním výkrese a ověřena pevnostním výpočtem. | cs |
dc.format | 50 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kolejová vozidla | cs |
dc.subject | podvozky | cs |
dc.subject | brzdová konzola | cs |
dc.subject | konstrukční návrh | cs |
dc.subject | výrobní výkres | cs |
dc.subject | zatížení | cs |
dc.subject | pevnostní analýza | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.title | Konstrukční návrh podvozku Y27 | cs |
dc.title.alternative | Engineering design of the chassis Y27 | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis includes the design cargo, two-axle bogie Y27 with disc brakes. Has been drafted brake brackets in four variants for attaching the brake units. The best option was elaborated in detail on the manufacturing drawings and verified by the strength calculation. | en |
dc.subject.translated | rail vehicles | en |
dc.subject.translated | chassis | en |
dc.subject.translated | brake bracket | en |
dc.subject.translated | engineering design | en |
dc.subject.translated | load | en |
dc.subject.translated | stress analysis | en |
dc.subject.translated | manufacturing drawings | en |
dc.subject.translated | FEM | en |
dc.subject.translated | optimization | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova prace DRNEC.pdf | Plný text práce | 12,37 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Drnec.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Drnec.pdf | Posudek oponenta práce | 1,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drnec.pdf | Průběh obhajoby práce | 297,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13559
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.