Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký, Jan
dc.contributor.authorElgrová, Michaela
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:17Z
dc.date.available2013-07-01cs
dc.date.available2015-03-25T09:38:17Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-23
dc.identifier57835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13762
dc.description.abstractTato práce pojednává o multimediálních učebnicích a je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce přestavuje nové technologie používané ve školství, pojednává o multimediální a interaktivní výuce, definuje pojem multimediální učebnice, zpracovává tématiku různých komponentů učebnice a jejich spojitost s didaktickou vybaveností učebnice. Praktická část práce se zabývá preferencemi budoucích učitelů při výběru multimediálních učebnic a předcházejí ji kapitoly o dostupnosti multimediálních učebnic v České republice a popis realizace výzkumného šetření.cs
dc.format65 s. (113 972 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmultimediální výukacs
dc.subjectinteraktivní výukacs
dc.subjectmultimediální učebnicecs
dc.subjectdidaktická vybavenostcs
dc.subjectkomponenty učebnicecs
dc.subjectnové technologie.cs
dc.titleKritéria výběru multimediálních učebniccs
dc.title.alternativeCriteria of selecting multimedia textbooksen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with multimedia textbooks that are one of the most modern elements in schooling in present. The thesis is parted to theoretic part that introduces new technologies used in education. It deals with multimedia and interactive teaching and newly defines term multimedia textbook. Next the theoretic part of thesis processes topic of different components of textbook and its didactic part of equipment. The practical part of thesis deals with preferences of future teachers during choosing multimedia textbook. That precede chapters about availability multimedia textbooks in the Czech Republic and description of realization research. Parts of this post are only selected elements of the practical part of the diploma thesis.en
dc.subject.translatedinteractive teachingen
dc.subject.translatedmultimedia teachingen
dc.subject.translatedmultimedia textbooken
dc.subject.translatedcomponents of textbooken
dc.subject.translateddidactic of equipmenten
dc.subject.translatednew technologiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Elgrova_DP.pdfPlný text práce7,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni vedouciho DP_Elgrova.pdfPosudek vedoucího práce49,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek+Elgrova opravena-2.pdfPosudek oponenta práce302,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elgrova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce35,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13762

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.