Název: Práce s hudebně méně rozvinutými dětmi v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Další názvy: Work with less musically developed children in music lessons at elementary school
Autoři: Havlíčková, Šárka
Vedoucí práce/školitel: Slavíková, Marie
Oponent: Lišková, Štěpánka
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13986
Klíčová slova: hudební výchova;hudebnost;práce s dětmi;1. stupeň základní školy;hlasová výchova
Klíčová slova v dalším jazyce: music;musical less talent;work with children;1st grade of elementary school;vocal education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje otázkám práce s hudebně méně rozvinutými dětmi na základní škole. Mapuje problematiku dětské nezpěvnosti z hlediska požadavků hudební výchovy na elementárním stupni vzdělávání. Diplomová práce navrhuje vlastní projekt práce s vybranými vzorkem dětí, vhodným pro danou práci. Vzorek dětí lze pojmenovat žáky 1.stupně základní školy v Plzni. Sestavený projekt byl ověřen v praxi. Došla jsem k zajímavému zjištění. Činnosti byli prováděny individuálně s jednotlivými dětmi. Výsledky práce byly zpracovány metodou výzkumu (případovou studii). V české hudební pedagogice máme zpracovanou didaktiku (řadu podnětů), která vede k úspěšné nápravě nezpěvnosti. Náprava se opírá o práci s dechem a tělem jedince.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis focuses on the issue of working with musically less talented children in the elementary school. It surveys the issue of inability of children to sing from the requirements of musical education at the elementary level of education point of view. The thesis proposes its own project of working with selected children, suitable for the issue. These children can be pupil of the 1st grade of the primary school in Pilsen. The design project has been verified in practice. I came to an interesting finding. Activities were conducted individually with each child. Results were evaluated by means of research (case study). In the Czech musical pedagogy we have prepared didactics (number of stimuli), which leads to a successful remedy of inability to sign. The remedy is based on the work of breathing and body of the individual.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Sarka Havlickova.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova_hodnoceni_DP_vedouci_Slavikova.pdfPosudek vedoucího práce653,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova_posudek_DP_oponent_Liskova.pdfPosudek oponenta práce592,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_DP_Havlickova.pdfPrůběh obhajoby práce159,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13986

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.