Název: Instant animated grass
Autoři: Habel, Ralf
Wimmer, Michael
Jeschke, Stefan
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2007, vol. 15, no. 1-3, p. 123-128.
Datum vydání: 2007
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/1419
http://wscg.zcu.cz/wscg2007/Papers_2007/journal/!WSCG2007_Journal_Final.zip
ISBN: 978-80-86943-00-8
ISSN: 1213-6972 (hardcopy)
1213-6964 (online)
1213-6980 (CD-ROM)
Klíčová slova: real-time vykreslování;přírodní jevy;programování grafických procesorů;tráva
Klíčová slova v dalším jazyce: real-time rendering;natural phenomena;graphic processing units programming;grass
Abstrakt: This paper introduces a technique for rendering animated grass in real time. The technique uses front-to-back compositing of implicitly defined grass slices in a fragment shader and therefore significantly reduces the overhead associated with common vegetation rendering systems. We also introduce a texture-based animation scheme that combines global wind movements with local turbulences. Since the technique is confined to a fragment shader, it can be easily integrated into any rendering system and used as a material in existing scenes.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 15, number 1-3 (2007)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Habel.pdfPlný text7,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Habel_prezentace.pdfPrezentace10,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Habel_video.zipVideo19,97 MBZIPZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1419

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.