Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podroužek, Ladislav | |
dc.contributor.author | Šnoblová, Petra | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:48:00Z | |
dc.date.available | 2012-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:48:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 55688 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14867 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o možnostech integrované výuky. Teoretická část obsahuje poznatky o integrované výuce. Vymezuje základními pojmy, jako je integrované vzdělání, integrovaná výuka, integrované slovní úlohy, CLIL, integrovaná tematická výuka, projektová výuka. Popisuje vývoj integrované výuky v našich zemích. Analyzuje Rámcový vzdělávací program a především jeho vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. Poukazuje na možnosti jak učivo této oblasti integrovat. V praktické části je vyhodnocena výzkumná sonda zaměřená na postoje učitelů k integrované výuce. Závěr části je věnován zpracování integrovaného tématu "Škola v lese, les ve škole". | cs |
dc.format | 156 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | integrovaná výuka | cs |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.subject | vývoj integrované výuky | cs |
dc.subject | primární vzdělávání | cs |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | přírodovědné učivo | cs |
dc.subject | vzdělávací oblast Člověk a jeho svět | cs |
dc.subject | vyhodnocení výzkumu | cs |
dc.subject | téma škola v lese | cs |
dc.subject | les ve škole | cs |
dc.title | Využití integrované výuky v primárním vzdělávání žáků | cs |
dc.title.alternative | Teaching integrated learners at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with possibilities of integrated learning. The theoretical part contains informations about integrated learning. This part defines basic terms as a integrated education, integrated learning, integrated tasks, CLIL, integrated thematic learning, project learning. The thesis describes the development of integrated learning in our country, analyzes the General Educational Programme, primaryli the educational field "Man and his world". This part focuses on the possibilities integration of contents this educational field. The practical part of the thesis desribes and evaluates research. This research is focused on teacher´s stances on integrated learning. The end of the thesis is devoted to integrated theme "School in the forest, forest in the school". | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | integrated learning | en |
dc.subject.translated | project learning | en |
dc.subject.translated | development of integrated learning | en |
dc.subject.translated | primary education | en |
dc.subject.translated | Framework educational programme | en |
dc.subject.translated | science subject matter | en |
dc.subject.translated | educational field Human and his world | en |
dc.subject.translated | evaluation of research | en |
dc.subject.translated | theme Škola v lese | en |
dc.subject.translated | les ve škole | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Snoblova.pdf | Plný text práce | 9,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Snoblova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 56,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Snoblova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 47,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Snoblova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 15,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14867
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.