Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorŠnoblová, Petra
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:48:00Z
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:48:00Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier55688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14867
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o možnostech integrované výuky. Teoretická část obsahuje poznatky o integrované výuce. Vymezuje základními pojmy, jako je integrované vzdělání, integrovaná výuka, integrované slovní úlohy, CLIL, integrovaná tematická výuka, projektová výuka. Popisuje vývoj integrované výuky v našich zemích. Analyzuje Rámcový vzdělávací program a především jeho vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. Poukazuje na možnosti jak učivo této oblasti integrovat. V praktické části je vyhodnocena výzkumná sonda zaměřená na postoje učitelů k integrované výuce. Závěr části je věnován zpracování integrovaného tématu "Škola v lese, les ve škole".cs
dc.format156 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectintegrovaná výukacs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectvývoj integrované výukycs
dc.subjectprimární vzdělávánícs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectpřírodovědné učivocs
dc.subjectvzdělávací oblast Člověk a jeho světcs
dc.subjectvyhodnocení výzkumucs
dc.subjecttéma škola v lesecs
dc.subjectles ve školecs
dc.titleVyužití integrované výuky v primárním vzdělávání žákůcs
dc.title.alternativeTeaching integrated learners at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with possibilities of integrated learning. The theoretical part contains informations about integrated learning. This part defines basic terms as a integrated education, integrated learning, integrated tasks, CLIL, integrated thematic learning, project learning. The thesis describes the development of integrated learning in our country, analyzes the General Educational Programme, primaryli the educational field "Man and his world". This part focuses on the possibilities integration of contents this educational field. The practical part of the thesis desribes and evaluates research. This research is focused on teacher´s stances on integrated learning. The end of the thesis is devoted to integrated theme "School in the forest, forest in the school".en
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedintegrated learningen
dc.subject.translatedproject learningen
dc.subject.translateddevelopment of integrated learningen
dc.subject.translatedprimary educationen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedscience subject matteren
dc.subject.translatededucational field Human and his worlden
dc.subject.translatedevaluation of researchen
dc.subject.translatedtheme Škola v leseen
dc.subject.translatedles ve školeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Snoblova.pdfPlný text práce9,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snoblova VP.pdfPosudek vedoucího práce56,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snoblova OP.pdfPosudek oponenta práce47,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snoblova O.pdfPrůběh obhajoby práce15,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14867

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.