Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorStoklasová, Radka
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:22Z-
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:22Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier43330
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15339
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá technikami rychlého čtení ve výuce angličtiny na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem práce je vyhodnotit do jaké míry žáci na základních školách tyto techniky ovládají. Diplomová práce obsahuje teoretickou část, která uvádí důležité termíny vztahující se ke čtení a část praktickou, která zpracovává výsledky experimentu z různých úhlů a vyvozuje závěry.cs
dc.format52 s. (75 637 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectrychlé čtenícs
dc.subjecttechniky rychlého čtenícs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectproces čtenícs
dc.titleVyužití doplňkových textů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUsing supplementary texts in English classes in upper primary school.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic of skimming and scanning reading techniques in upper primary school. Its main goal is to find out how fast students can read within a given limit of time. The thesis includes theoretical part where the basic terms connected to reading are explained and the practical part dealing with the experiment. The thesis further treats the results from various points of view and presents the major findings.en
dc.title.otherVyužití doplňkových textů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.cs
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedextensive readingen
dc.subject.translatedintensive readingen
dc.subject.translatedskimmingen
dc.subject.translatedscanningen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedreading skillsen
dc.subject.translatedreading strategiesen
dc.subject.translatedreading processen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce717,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stoklasova V.pdfPosudek vedoucího práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stoklasova O.pdfPosudek oponenta práce822,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stoklasova P.pdfPrůběh obhajoby práce323,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15339

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.