Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorBalín, Marek
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:24Z
dc.date.available2011-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:24Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier49270
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15342
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá prezentací gramatiky při výuce anglického jazyka. Teoretická část práce pojednává o různých možných přístupech při výkladu nového gramatického jevu a pozici gramatiky v procesu výuky cizího jazyka. Důraz je kladen na žáky druhého stupně ZŠ. Praktickou část tvoří výzkum, při němž byla zkoumána efektivita guided-discovery přístupu při výkladu nové látky. Výzkum probíhal v devátých a osmých třídách základních škol v ČR A Rusku.cs
dc.format63 s. (105 197 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdeduktivní přístupcs
dc.subjectexplicitní výuka gramatikycs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectgramatické pravidlocs
dc.subjectguided discovery přístupcs
dc.subjectimplicitní výuka gramatikycs
dc.subjectinduktivní přístupcs
dc.subjectosvojování jazykacs
dc.subjectpubescentics
dc.subjectrole učitelecs
dc.subjectStephen Krashencs
dc.subjectžákovská autonomiecs
dc.titlePrezentace gramatiky ve výuce anglického jazykacs
dc.title.alternativePresenting Grammar in English Lessonsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the presentation of grammar in English lessons. Theoretical background mentions possible approaches/methods that can be used when introducing new grammar and the position of grammar within the process of studying foreign language. Attention is paid to the students of lower-secondary schools. The research was focused on the effectiveness of the guided-discovery approach. The experiment was done in the Czech Republic and Russia.en
dc.subject.translateddeductive approachen
dc.subject.translatedexplicit grammar presentationen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedgrammatical ruleen
dc.subject.translatedguided discovery approachen
dc.subject.translatedimplicit grammar presentationen
dc.subject.translatedinductive approachen
dc.subject.translatedlanguage acquisitionen
dc.subject.translatedlearner's authonomyen
dc.subject.translatedpubescentsen
dc.subject.translatedStephen Krashenen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - PRESENTING GRAMMAR IN ENGLISH LESSONS.pdfPlný text práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balin V.pdfPosudek vedoucího práce855,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balin O.pdfPosudek oponenta práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balin P.pdfPrůběh obhajoby práce318,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15342

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.