Název: Raytracing 3D Linear Graftals
Autoři: Bekaert, Phillipe
Willems, Y. D.
Citace zdrojového dokumentu: Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94: University of West Bohemia: Pilsen, Czech Republic, January 19-20, 1994, p. 40-49.
Datum vydání: 1994
Nakladatel: Západočeská univerzita
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1994/papers94/Willems_94.ps
http://hdl.handle.net/11025/15418
ISBN: 80-7082-192-2
Klíčová slova: vykreslování;fraktály;formální jazyk;sledování paprsku
Klíčová slova v dalším jazyce: rendering;fractals;formal language;ray tracing
Abstrakt: Many objects in nature, like trees, mountains and seashells, have a property called selfsimilarity. Sometimes this property is very pronounced, other natural phenomena exhibit this property to a lesser degree. During the past years much attention has been paid to fractals, purely selfsimilar objects. We present a formalism, based on the well-known object-instancing graph, to represent objects which are not necessarily purely selfsimilar. We show that Iterated Function Systems and some famous variants can be described elegantly in this formalism. We also present an algorithm to raytrace such objects.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94
Sborník referátů semináře Zimní škola počítačové grafiky a CAD systémů 1992

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bekaert.pdfPlný text949,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.