Název: A Z-buffer CSG rendering algorithm for convex objects
Autoři: Stewart, Nigel
Leach, Geoff
John, Sabu
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2000, vol. 8, no. 1-3.
Datum vydání: 2000
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://hdl.handle.net/11025/15811
http://wscg.zcu.cz/wscg2000/wscg_2000_program.htm
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: algoritmus vykreslování;kontruktivní prostorová geometrie;OpenGL;prostorové modelování;číslicově řízené ověřování
Klíčová slova v dalším jazyce: rendering algorithms;constructive solid geometry;OpenGL;solid modelling;numerically controlled verification
Abstrakt v dalším jazyce: A new algorithm for image-space CSG rendering is presented, based on subtraction of convex objects in a specific sequence. The algorithm has been implemented on OpenGL PC graphics hardware, as well as SGI workstations. Advantages of the algorithm include simpler implementation, closer affinity to hardware copabilities and comparable performance to other image-space CSG algorithms. The new algorithm is described, and compared to previous algorithms, experimentally and theoretically. Some graphics hardware issues related to image-space CSG performance are also discussed.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 8, number 1-3 (2000)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
R41.pdfPlný text751,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15811

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.