Název: Volumetric-CSG -- a model-based volume visualization approach
Autoři: Fang, Shiaofen
Srinivasan, Rajagopalan
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1998, vol. 6, no. 1-3.
Datum vydání: 1998
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://hdl.handle.net/11025/15840
http://wscg.zcu.cz/wscg1998/wscg98.htm
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: objemové vykreslování;objemové modelování;raycasting;3D mapování textur;CSG
Klíčová slova v dalším jazyce: volume rendering;volumetric modeling;raycasting;3D texture mapping;CSG
Abstrakt v dalším jazyce: This paper presents a Volumetric-CSG (VCSG) method for the representation of volumetric objects and their operation, such as transformations, cutting and Boolean operations. A new volume rendering algorithm is developed for visualizing the VCSG models. The algorithm first generates optimal target blocks for efficient model operations by adaptive subdivision of the target volume, and then volume renders the target blocks using a template-based octree projection process. Both the raycasting block projection and hardware assisted 3D texture mapping rendering methods are implemented.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 6, number 1-3 (1998)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fang_98.pdfPlný text216,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15840

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.