Název: RaFSi – a FastWatershed algorithm based on rainfalling simulation
Autoři: Stoev, Stanislav L.
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2000, vol. 8, no. 1-3.
Datum vydání: 2000
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2000/wscg_2000_program.htm
http://hdl.handle.net/11025/15964
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: rozvodí transformace;simulace deště;segmentace obrazu;geodetické rekonstrukce;povodí
Klíčová slova v dalším jazyce: watershed transformation;rainfalling simulation;image segmentation;geodesic reconstruction;watersheds
Abstrakt v dalším jazyce: In this paper, we present a fast watershed algorithm based on the rainfalling simulation. We present the various techniques and data structures utilized in our approach. Throughout this work, the processing of large data sets (images as well as volume data) is especially emphasized. The results’ correctness, the fast execution time, and the memory requirements are discussed in detail. First we introduce a sequential algorithm and discuss the cases, where the known algorithm produces erroneous results. Afterwards, the presented watershed algorithm is compared with immersion based watershed algorithms with respect to running time and memory requirements.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 8, number 1-3 (2000)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
X59.pdfPlný text919,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15964

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.