Volume 1, number 1 (1992) Domovská stránka kolekce Zobrazit statistiky

Procházet
Přihlásit se k zasílání denních e-mailů o novinkách RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Záznamy kolekce (řazeno podle Datum zaslání v sestupně pořadí): 1 až 16 z 16
Šrámek, Miloš
Ray tracing volume data with subvoxel precision

Sojka, Eduard
Potenciál viditelnosti a jeho výpočet

Článek se zabývá výpočtem potenciálu viditelnosti pro 2D a 3D scény. Scény se mohou skládat z libovolného počtu konvexních i konkávních těles ohraničených rovinnými plochami. V článku jsou vysvětleny a definovány potřebné pojmy. Jsou uvedeny teoretické vztahy a vlastnosti použité pro výpočet...

Slavík, Pavel
Datové struktury pro počítačovou grafiku

Skala, Václav
Barevné systémy a jejich aplikace v počítačové grafice

Jankovič, Vojtech , Ružický, Eugen
Počítačové spracovanie a vizualizácia medicínskych údajov

Poláček, Jiří
Interakční grafický systém Kokeš

Pelikán, Josef
Rastrové algoritmy pro výpočet izočar

Příspěvek obsahuje popis několika algoritmů pro výpočet izočar v prostředí rastrového výstupního zařízení. Algoritmy byly vyvinuty na základě praktických požadavků při zobrazování naměřených dat v hydrobiologii. Základními požadavky byla univerzálnost použití, velká rychlost výpočtu a velká přesnost. Byly ...

Poláček, Martin , Sup, Bohumír , Lederbuch, Pavel
Animace strojnických mechanismů

Kollingerová, I.
Využití duálního prostoru pro metodu sledování paprsku

Ježek, František
Geometrické modelování tvarově složitých objektů

Jankovič, Vojtěch , Niepel, Ľudovít
Digitálna topológia

Imrišková, Mária , Kudličková, Soňa
Modifikovanie tvaru neuniformovaných racionálnych B-spline a Beta-spline kriviek

Halíř, Radim , Vašica, Josef
Modulární zobrazovací systém ReSt

Cílem příspěvku je podat stručnou informaci o zobrazovacím systému ReSt, jeho návrhu i problémech při jeho implementaci. Jedná se o uživatelsky modifikovatelný a rozšiřitelný systém pro zobrazování 3D scén. Oproti jiným zobrazovacím programům umožňuje ReSt uživateli kroomě zobrazení scény pomocí ...

Galbavý, Roman , Ferko, Andrej
Prehľad výpočtovej geometrie

Výpočtová geometria (computational geometry) završuje prvé dosaťročie svojho prudkého rozvoja. V jej štruktúre sa stabilizovalo päť typov problémov: vyhľadávanie, konvexita, prieniky, proximita (Voronoiov diagram; zovšeobecnenia a aplikácie) a problémy na špeciálnej triede objektov (napr. geometria obdľžnikov). Konš...

Donat, R.
MNT-graf - grafická podpora řízení údržby

Žára, Jiří
Zobrazování barev při omezené paletě

Záznamy kolekce (řazeno podle Datum zaslání v sestupně pořadí): 1 až 16 z 16