Title: Aplikace internetového marketingu v kultuře
Other Titles: Internet marketing - applications in the sphere of culture
Authors: Nový, Pavel
Eger, Ludvík
Citation: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 15-19.
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: article
článek
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16197
ISSN: 1805-0603
Keywords: internetový marketing;případová studie;kultura;podpora
Keywords in different language: internet marketing;case study;culture;promotion
Abstract in different language: The paper presents application of internet marketing in the sphere of culture. Comparison www sites of theatres documents current state and presents suggestions for improvement in relation to the development of internet marketing.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KEM)
Číslo 1 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novy.pdfPlný text178,99 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/16197

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.