Název: Marketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetu
Další názvy: Marketing on social networks such as innovation of internet marketing
Autoři: Eger, Ludvík
Baslová, Taťána
Divišová, Michaela
Rudolfová, Eva
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 20-32.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16198
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: marketing;internet;sociální sítě;Starbucks
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;internet;social networks;Starbucks
Abstrakt v dalším jazyce: The paper is focused on the use of social networks in marketing. It presents the orientation of the Department of Trade, Marketing and Services on internet marketing. That subject is undergoing rapid innovation, which requires the impact of the ICT development and its use in marketing. In presented paper we use some parts of three diploma theses that are focused on the current state of using social networks in marketing. In the paper are shown selected trends an example of Starbucks.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KMO)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Eger.pdfPlný text231,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16198

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.