Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSuchánek, Petr
dc.contributor.authorKrálová, Maria
dc.date.accessioned2015-10-07T12:57:25Z
dc.date.available2015-10-07T12:57:25Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTrendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2014, č. 3, s. 40-46.cs
dc.identifier.issn1805-0603
dc.identifier.urihttp://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2014-clanek-5.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16323
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesTrendy v podnikánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectkvalitní výrobekcs
dc.subjectvýkonnost společnostics
dc.titleModel vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podnikucs
dc.title.alternativeModel of influence customer satisfaction on company performanceen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article’s objective is to determine the influence of customer satisfaction with a product on business performance comparing among other the product with its competition. Such factors were searched and found within the research, that influence the customers’ satisfaction and the business performance at the same time. A model was constructed explaining the influence of these specific factors on business performance. The business managers can improve their management tools based on these factors, which may result in greater business performance.en
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
dc.subject.translatedproduct qualityen
dc.subject.translatedcompany performanceen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2014)
Číslo 3 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Suchanek.pdfPlný text558,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16323

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.