Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dospiva, Pavel | |
dc.contributor.author | Talianová, Dominika | |
dc.contributor.author | Šturalová, Ema | |
dc.contributor.author | Najman, Petr | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.date.accessioned | 2015-11-02T12:14:55Z | |
dc.date.available | 2015-11-02T12:14:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2014 20.–21.5. 2014: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. [44-48]. ISBN 978-80-261-0372-1. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0372-1 | |
dc.identifier.uri | http://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2014/2014.html | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16625 | |
dc.description.abstract | Tento herní engine vznikl jako semestrální projekt v rámci výuky flashe na naší univerzitě. Cílem tohoto projektu bylo vytvoření univerzální didaktické pomůcky, která bude aktivně využívaná při výuce flashe jak pro úplné začátečníky, tak již pokročilé programátory a grafiky. Používání tohoto enginu bude rovněž přispívat k rozvoji týmové práce mezi studenty. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | didaktická pomůcka | cs |
dc.subject | výuka flashe | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.title | Herní engine pro tvorbu didaktických her ve Flashi | cs |
dc.title.alternative | Game engine for creating didactic Flash games | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This game engine was developed as a project in flash class at our university. The aim of this project was to create universal didactic tool, which can be actively used during the flash classes both for beginners and advanced programmers and desiners. The use of this engine will also help students to grow their teamwork abilities. | en |
dc.subject.translated | didactic tool | en |
dc.subject.translated | flash teaching | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2014 Olympiáda techniky Plzeň 2014 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Dospiva_Sturalova_Najman_Talianova_clanek.pdf | Plný text | 255,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16625
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.