Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Závodníková, Ivana | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T10:27:11Z | |
dc.date.available | 2015-11-04T10:27:11Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 22.–23.5. 2012: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, s. [151-154]. ISBN 978-80-261-0131-4. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0131-4 | |
dc.identifier.uri | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2012/download.htm | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16726 | |
dc.description.abstract | Realizace vlastního návrhu elektrotechnické stavebnice na základě kvalitativního výzkumu žáků ZŠ” se zabývá efektivitou výuky elektrotechniky, která je realizována vybranými didaktickými prostředky – elektrotechnickými stavebnicemi. Míra efektivity je zde zjišťována pomocí kvalitativního výzkumu vybraných žáků ZŠ. Výstupem takového výzkumu je navrhnutí elektrotechnické stavebnice, která by měla zvýšit efektivitu výuky elektrotechniky na ZŠ. | cs |
dc.format | 4 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | elektrotechnické stavebnice | cs |
dc.subject | základní školy | cs |
dc.subject | didaktická pomůcka | cs |
dc.title | Elektrotechnická stavebnice pro druhý stupenň ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Electrical kits for second stage school | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis "Implementation own design kit based on the electrical qualitative research, primary school pupils' learning is concerned with electrical efficiency, which is realized by means of selected didactic - electro kit. The rate of effectiveness is determined by qualitative research selected pupils of primary school. The outcome of such research is to propose electrical kits, which should increase the effectiveness of teaching electrical engineering at the school. | en |
dc.subject.translated | electrical kits | en |
dc.subject.translated | primary schools | en |
dc.subject.translated | didactic tool | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2012 Olympiáda techniky Plzeň 2012 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Zavodnikova_clanek.pdf | Plný text | 177,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16726
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.