Název: Problematika vymezování a koncipování učiva přírodopisu v kurikulárních dokumentech základní školy z vývojového hlediska
Autoři: Podroužek, Ladislav
Citace zdrojového dokumentu: Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2011, č. 1, s. 7-14.
Datum vydání: 2011
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://arnica.zcu.cz/images/casopis/2011/Arnica_01_web.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16763
ISSN: 1804-8366
Klíčová slova: kurikulární dokumenty;obsah;rozsah a koncipování učiva přírodopisu;základní školy
Klíčová slova v dalším jazyce: curricular documents;contents;scale and arrangement of natural science curriculum;primary schools
Abstrakt: Příspěvek dokumentuje složitost vývoje vymezování a koncipování učiva přírodopisu a didakticky analyzuje jednotlivé kurikulární dokumenty od počátku minulého století až po současnost.
Abstrakt v dalším jazyce: Article documents complexity of the defi nition development and curriculum arrangement of the natural science. The article also analyses particular curricular documents since beginning of 20th century till present time.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2011)
Články / Articles (KPG)
Číslo 1 (2011)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Podrouzek.pdfPlný text707,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16763

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.