Název: | Tvorba a evaluace e-learningového kurzu k programu Zoner callisto |
Další názvy: | Implementation and evaluation of e-learning course for Zoner callisto software |
Autoři: | Khas, Miloslav |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [124-127]. ISBN 978-80-261-0002-7. |
Datum vydání: | 2011 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm http://hdl.handle.net/11025/16900 |
ISBN: | 978-80-261-0002-7 |
Klíčová slova: | e-learning;Zoner Callisto 5;didaktická pomůcka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | e-learning;Zoner Callisto 5;didactic tool |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá tématem e-learningu ve vyučovacím procesu. Rád bych v této práci poukázal na jeho výhody, nevýhody i úskalí, seznámím Vás s názorem studentů, kteří se e-learningového kurzu zúčastnili. V příloze mé bakalářské práce najdete mimo jiné e-learningový kurz práce v grafickém editoru Zoner Callisto 5. Kurz je určený především pro úplné začátečníky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis is focused on the topic of e-learning in teaching process. I would like to show the advantages, disadvantages and difficulties of the e-learning and introduce the view of students who have attended the e-learning course. In the enclosure you will find a e-learning course focused on a graphics editor Zoner Draw 5. The course is designed especially for beginners. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2011 Olympiáda techniky Plzeň 2011 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Khas.pdf | Plný text | 258,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16900
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.