Název: Tvorba a evaluace e-learningového kurzu k programu Zoner callisto
Další názvy: Implementation and evaluation of e-learning course for Zoner callisto software
Autoři: Khas, Miloslav
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [124-127]. ISBN 978-80-261-0002-7.
Datum vydání: 2011
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm
http://hdl.handle.net/11025/16900
ISBN: 978-80-261-0002-7
Klíčová slova: e-learning;Zoner Callisto 5;didaktická pomůcka
Klíčová slova v dalším jazyce: e-learning;Zoner Callisto 5;didactic tool
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem e-learningu ve vyučovacím procesu. Rád bych v této práci poukázal na jeho výhody, nevýhody i úskalí, seznámím Vás s názorem studentů, kteří se e-learningového kurzu zúčastnili. V příloze mé bakalářské práce najdete mimo jiné e-learningový kurz práce v grafickém editoru Zoner Callisto 5. Kurz je určený především pro úplné začátečníky.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused on the topic of e-learning in teaching process. I would like to show the advantages, disadvantages and difficulties of the e-learning and introduce the view of students who have attended the e-learning course. In the enclosure you will find a e-learning course focused on a graphics editor Zoner Draw 5. The course is designed especially for beginners.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2011
Olympiáda techniky Plzeň 2011

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Khas.pdfPlný text258,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16900

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.