Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorCrespin, Rodolphe
dc.contributor.authorPéroche, Bernard
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2013-04-22T11:32:02Z
dc.date.available2013-04-22T11:32:02Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationJournal of WSCG. 2004, vol. 12, no. 1-3, p. 89-96.en
dc.identifier.issn1213-6972
dc.identifier.urihttp://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Full/F97.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/1739
dc.description.abstractInteractive rendering is usually made with very simple illumination models. High quality rendering is too slow to be interactive. In this paper, we extend the notion of light vector by computing it in 5D and we try to obtain an interactive high quality rendering with global illumination by merging the notion of light vector with the render cache approach.en
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherUNION Agencycs
dc.relation.ispartofseriesJournal of WSCGen
dc.rights© UNION Agencycs
dc.subjectglobální osvětlenícs
dc.subjectsledování paprskucs
dc.subjectvykreslovánícs
dc.subjectobrazcs
dc.titleLight vectors for a moving observeren
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedglobal illuminationen
dc.subject.translatedray tracingen
dc.subject.translatedrenderingen
dc.subject.translatedimageen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 12, number 1-3 (2004)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
F97.pdf244,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1739

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.