Název: Efficient generation of triangle strips from triangulated meshes
Autoři: van Kaick, Oliver Matias
da Silva, Murilo Vicente Gonçalves
Pedrini, Hélio
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2004, vol. 12, no. 1-3, p. 475-481.
Datum vydání: 2004
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Full/G07.pdf
http://hdl.handle.net/11025/1750
ISSN: 1213-6972
Klíčová slova: trojúhelníkové proužky;reprezentace mřížky;vykreslování
Klíčová slova v dalším jazyce: triangle strips;mesh representation;rendering
Abstrakt: This paper presents a fast algorithm for generating triangle strips from triangulated meshes, providing a compact representation suitable for transmission and rendering of the models. A data structure that allows efficient triangle strip generation is also described. The method is based on simple heuristics, significantly reducing the number of vertices used to describe the triangulated models. We demonstrate the effectiveness and speed of our method comparing it against the best available program.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 12, number 1-3 (2004)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
G07.pdf600,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1750

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.