Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rohlíková, Lucie | |
dc.contributor.author | Dinisová, Markéta | |
dc.contributor.referee | Horová, Jana | |
dc.date.accepted | 2015-06-25 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:39:11Z | - |
dc.date.available | 2013-03-16 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:39:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier | 55847 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/17922 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím e-learningu ve vzdělávání všeobecných sester. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretický celek je zaměřen na vývoj vzdělávání všeobecných sester až po současný systém vzdělávání všeobecných sester, dále se věnuje distančnímu vzdělávání, vlivu informačních a komunikačních technologií na vzdělávání a e-learningu ve vzdělávání všeobecných sester. V práci jsou rovněž popsány historie, formy, výhody a nevýhody e-learningu. Praktická část obsahuje zpracování a analýzu výsledků, které byly získané metodou kvantitavního výzkumu za pomoci dotazníkového šetření. V rámci dotazníkového šetření byly osloveny čtyři nemocniční zařízení, ve kterých na základě povolení proběhlo výzkumné šetření určené pro všeobecné sestry. Přičemž statisticky získaná data byla zpracována, vyhodnocena a graficky znázorněna. | cs |
dc.format | 91 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | informační a komunikační technologie | cs |
dc.subject | studující | cs |
dc.subject | všeobecná sestra | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.title | Využití e-learningu ve vzdělávání všeobecných sester | cs |
dc.title.alternative | The using e-learnig for training of nurses | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | cs |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Present thesis is focus on using-learning in education of nurses. This work is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part is focus on development to education of nurses until to the current system for education of nurses, a distance education, an influence of information and communication technologies on education and e-learning in nurses education. In this present work, history, forms, advantages and disadvantages of e-learning are discrabed too. In practical part, processing and analysis of results are showed. These results were obtained to a method of quantification research. In the questionary research, four hospital facilities were asked for permission for doing research of nurses education. Statistical data were obtained, processed, evaluated and grafical showed. | en |
dc.subject.translated | e-learning | en |
dc.subject.translated | information and communication technologies | en |
dc.subject.translated | studying | en |
dc.subject.translated | general nurse | en |
dc.subject.translated | education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Dinisova - E-learning.pdf | Plný text práce | 1,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Dinisova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Dinisova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 882,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Dinisova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 413,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/17922
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.