Název: Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Další názvy: Outdoor advertising research in the city center of Pilsen
Autoři: Živčáková, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Eger, Ludvík
Oponent: Sedláček, Jakub
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18392
Klíčová slova: venkovní reklama;marketingový výzkum;mobilita;otc
Klíčová slova v dalším jazyce: outdoor advertising;marketing research;mobility;otc
Abstrakt: Cílem této práce je shrnutí dostupných poznatků z marketingové komunikace se zaměřením na OOH reklamu a realizovat výzkum venkovní reklamy v centru Plzně se zaměřením na Sady Pětatřicátníků. Metody výzkumu jsou pozorování a studium sekundárních zdrojů. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část pojednává o charakteristikách venkovní reklamy, její typologii a současných trendech. Dále představuje realizovaná měření v ČR a koncept měření venkovní reklamy doporučovaný ESOMAREM. Empirická část přináší výzkum nosičů v sledovaných lokalitách, stanovení směrů pohybu a mobility obyvatel. Výzkumná zpráva v závěru shrnuje zjištěné informace a obsahuje stanovení net OTS pro každý nosič a ceníkové hodnoty reklamního prostoru v Sadech Pětatřicátníků.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this diploma thesis is to summarize available findings about marketing communication focusing on OOH advertising and conduct research of outdoor advertising in the city center of Pilsen focusing on the area Sady Pětatřicátníků. The research methods are observation and study of secondary sources. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part discusses the characteristics of outdoor advertising, its typology and current trends. It also presents measurements implemented in the Czech Republic and the concept of measurement of outdoor advertising recommended by ESOMAR. The empirical part presents research of the OOH media formats, determining the direction of movement and mobility of the population. At the end the research report summarizes the findings and includes determination of net OTS for each OOH media format and a list value of advertising space in the area Sady Pětatřicátníků.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Zivcakova.pdfPlný text práce5,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Zivcakova_V.pdfPosudek vedoucího práce848,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Zivcakova_O.pdfPosudek oponenta práce675,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Zivcakova_P.pdfPrůběh obhajoby práce197,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18392

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.