Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera, Milan
dc.contributor.authorBurešová, Iveta
dc.date.accepted2015-05-18
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:46Z
dc.date.available2014-06-13cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:46Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier62152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18403
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na rodinu a mateřskou školu, které se spolupodílejí na výchově a vzdělávání předškolních dětí. Hledá možnosti jejich spolupráce v odborné literatuře a alternativních mateřských školách. Praktická část popisuje spolupráci mateřské školy a rodiny v konkrétní třídě mateřské školy, analyzuje ji a hodnotí pomocí údajů získaných z dotazníků vyplněných rodiči a učitelkami mateřské školy. Odhaluje nedostatky, problémy, nedorozumění a promýšlí možnosti ke zkvalitnění a prohloubení další spolupráce.cs
dc.format55 s., XVII s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectspoluprácecs
dc.titleMožnosti spolupráce mateřské školy s rodinoucs
dc.title.alternativePossibilities of cooperation kindergarten with familyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTheaimofthis thesis is to examine families and day-care centers (kindergartens) which participates in educating of preschool children. It tries to find ways of cooperation in a specialized publication and alternative day-care centers. Practical part of this thesis then analyzes and evaluates cooperation of a concrete day-care center and a family through running polls for parents and day-care center teachers. It describes, in a very detailed way, the cooperation between a day-care center and a family in a concrete class. It reveals failings, issues and misunderstandings a suggests way to improve the quality and strengthen the cooperation between a day-care center and a family.en
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedpreschoolchilden
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedcooperationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BURESOVA - Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Buresova VP.pdfPosudek vedoucího práce34,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Buresova OP.pdfPosudek oponenta práce39,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Buresova O.pdfPrůběh obhajoby práce11,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18403

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.