Název: Diagnostika rozumových schopností předškoláka na vybrané MŠ v Plzeňském kraji
Další názvy: Diagnostic of the intelektual ability of a preschool child in the selected childrengarden in the region of Pilzen
Autoři: Fialová, Naděžda
Vedoucí práce/školitel: Soukupová, Pavla
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18407
Klíčová slova: diagnostika;diagnostická metoda;kazuistika;předškolní věk;předškolák
Klíčová slova v dalším jazyce: diagnostics;diagnostic method;casuistry;preschool age;preschooler
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá diagnostikou rozumových schopností předškoláka na vybrané mateřské škole v Plzeňském kraji. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů. Analytická část práce se zabývá charakteristikou metody "Strom myšlení a učení" B. Sindelarové a popisem její aplikace v praxi. Výsledky aplikace zvolené metody jsou shrnuty v závěru práce.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with diagnosis of cognitive abilities of a preschooler on a selected nursery school in Pilsen region. The work is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part deals with the definitions of basic concepts. The analytical part deals with characteristics of the method of" The tree of thinking and learning" by B. Sindelarova and it describes its application in practice. The results of the application of the selected method are summarized in the conclusion.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_FIALOVA_-__Diagnostika_rozumovych_schopnosti_2015_TISK.pdfPlný text práce2,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Fialova VP.pdfPosudek vedoucího práce42,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Fialova OP.pdfPosudek oponenta práce40,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Fialova O.pdfPrůběh obhajoby práce13,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18407

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.