Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFenclová, Marie
dc.contributor.authorLoose, Marianne
dc.contributor.refereeDivišová, Lucie
dc.date.accepted2015-06-04
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:11Z-
dc.date.available2014-06-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:11Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier63135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18437
dc.description.abstractTato práce se zabývá kulturními stereotypy Francouzů a Čechů a jejich odrazem ve výuce FLE - francouzštiny jako cizího jazyka. Práce poukazuje mimo jiné na důležitost kultury v rámci výuky FLE a i její význam ve společnosti. Projednává rovněž o vztahu kultury a jazyka při výuce FLE a o využití jednotlivých výukových materiálů. V praktické části je práce zaměřena na zpracování dotazníků ze čtyř skupin respondentů o názorech a znalostech o Francii a České republice.cs
dc.format113 s. (133 708 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectjazykcs
dc.subjectstereotypycs
dc.subjectflecs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectvyučovánícs
dc.subjectvyučujícícs
dc.subjectstudentcs
dc.subjectvýukové materiálycs
dc.subjectfrancouzics
dc.subjectčešics
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleKulturní stereotypy Francouzů a Čechů a jejich odraz ve výuce francouzštiny jako cizího jazykacs
dc.title.alternativeCultural stereotypes of the French and the Czechs and their reflection in teaching of FLEen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with cultural stereotypes of the French and the Czechs and their reflection in teaching FLE - French as a foreign language. Among other things, the thesis points out the importance of culture in teaching FLE even its importance in society. The thesis also discusses the relationship of culture and language in teaching FLE and the use of various teaching materials. The practical part of the thesis is focused on the processing of questionnaires from four groups of respondents about the views and knowledge of France and the Czech Republic.en
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedlanguageen
dc.subject.translatedstereotypesen
dc.subject.translatedfleen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedteaching materialsen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translatedczechsen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marianne Loose - diplomova prace.pdfPlný text práce4,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Loose_Vedouci_DP.PDFPosudek vedoucího práce1,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Posudky_DP-Marianne Loose_oponent.pdfPosudek oponenta práce209,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Loose_obhajoba_DP.PDFPrůběh obhajoby práce499,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18437

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.