Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorBabická, Lenka
dc.contributor.refereeŠimonová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:57Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:57Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62318
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18519
dc.description.abstractTéma této bakalářské práce je "Analýza prodejních aktivit podniku", prodejní a marketingové aktivity jsou užívány zejména v případě marketingové koncepce podniku a pomáhají zajišťovat potřeby a přání zákazníků. V teoretické části práce jsou konkretizovány pojmy týkající se prodeje a marketingové koncepce, dále je objasněna problematika marketingového mixu a jeho nástrojů, v závěru této části je vysvětlena problematika analýzy okolí podniku. Obsahem druhé, praktické části, je aplikace teoretických poznatků na konkrétní výrobní podnik, VÝTAHY Plzeň Elex, s.r.o. V této části je představen prodejní proces společnosti a praktické užití analýzy okolí podniku a marketingového mixu.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAn Analysis of the Sales Activities of a Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this thesis is "An Analysis of the Sales Activities of a Company," sales and marketing activities are used especially in case of marketing concept of the company and they help ensure the needs and desires of customers. The theoretical part specifies the terms relating to sales and marketing concept, there is also clarified the issue of the marketing mix and its instruments, at the end of this section is explained the issue of analysis of the company environment. The content of the second part is the application of theoretical knowledge on specific manufacturing company VÝTAHY - Elex, s.r.o. In this part is presented the sales proces, the analysis of the company environment and the marketing mix of this company.en
dc.subject.translatedsalesen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Babicka_Lenka_K13B0005P_Bakalarska_prace.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_babicka_VP.pdfPosudek vedoucího práce648,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_babicka_OP.pdfPosudek oponenta práce550,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-babicka_BP.PDFPrůběh obhajoby práce914 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18519

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.