Název: An approach to improve strip-based multiresolution schemes
Autoři: Ramos, J. F.
Chover, M.
Belmonte, O.
Rebollo, C.
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2004, vol. 12, no. 1-3, p. 349-354.
Datum vydání: 2004
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Full/M13.pdf
http://hdl.handle.net/11025/1852
ISSN: 1213-6972
Klíčová slova: vykreslování;trojúhelníkové mřížky;vícenásobné modely;obraz
Klíčová slova v dalším jazyce: rendering;triangle meshes;multiresolution model;image
Abstrakt: Triangle strips have been widely used for static mesh representation because they are optimal for rendering. This primitive reduces the number of vertices sent to the graphics pipeline and the storage costs. We present an approach to improve multiresolution models that takes this connectivity property into account. Our model uses strips both in the data structure and in the rendering stage. It also offers the following features: it is easily implemented, and is efficient and fast.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 12, number 1-3 (2004)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
M13.pdf282,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1852

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.