Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorEretová, Barbora
dc.contributor.refereeJelínková, Eva
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:09Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:09Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63072
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18545
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na analýzu životního cyklu produktové řady News 2007 a použité nástroje marketingového mixu ve společnosti LASSELSBERGER, s. r. o. V první části práce se nachází teoretický úvod k dané problematice, který byl čerpán z odborné literatury. Druhá část se zabývá představením zvoleného podniku a charakteristikou konkrétní produktové řady, průběhu jejího životního cyklu, marketingového mixu a použitých marketingových strategií v průběhu jejího života. Podle zjištěných údajů byla vytvořena SWOT analýza produktové řady a Porterův model pěti konkurenčních sil zvolené společnosti. Na základě těchto dvou analýz bylo navrženo šest závěrečných doporučení. První tři se týkají produktové řady a prodloužení jejího životního cyklu, zbylá tři jsou zaměřena na podnik jako celek a jeho postavení na trhu.cs
dc.format57 s. (81 736 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectživotní cyklus výrobkucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleŽivotní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podnikucs
dc.title.alternativeProduct life cycle and its influence on pricing strategy of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the analysis of the life cycle of the product line News 2007 and used tools of marketing mix in LASSELSBERGER, s. r. o. In the first part is a theoretical introduction to the topic, which was drawn from professional literature. The second part deals with the presentation of the chosen company and the characteristic of the specific product line, its lifecycle, marketing mix and marketing strategies used during its life. According to found figures were created SWOT analysis of the product line and Porter´s five forces model of competition of the chosen company. On the basis of these two analyses were proposed six final recommendations. The first three relate to the product line and extension of its life cycle, the remaining three are focused on the company as a whole and its position on the market.en
dc.subject.translatedproduct life cycleen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpricing strategyen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_BARBORA_ERETOVA.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_eretova_VP.pdfPosudek vedoucího práce612,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_eretova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-eretova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce787,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18545

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.