Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVýchodská, Helena
dc.contributor.authorHaladová, Markéta
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T08:59:30Z-
dc.date.available2013-12-11cs
dc.date.available2016-03-15T08:59:30Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier60154
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19729
dc.description.abstractKvalifikační práce se zabývá tématem mezipředmětových vztahů v systému současného školství. Problematika mezipředmětových vztahů, průřezových témat či klíčových kompetencí je v dnešním školství velmi frekventovaným tématem. Mezipředmětové vztahy jsou nyní realizovány ve formě samostatných cvičení k textu v jakékoliv učebnici, případně formou projektové či integrované výuky, jejichž možnému využití se věnuji v teoretické části své práce. Dalším předmětem mého výzkumu se stalo využití historických čítanek, případně historického dokumentu či filmu v hodinách dějepisu. Tvůrčí a autorskou část mé kvalifikační práce tvoří historická čítanka s didaktickými aplikacemi, která přirozeně propojuje vyučovací předměty český jazyk a dějepis, především tedy česky psanou literaturu a dějepis.cs
dc.format247 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectprůřezová tématacs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectintegrovaná výukacs
dc.subjectbloomova taxonomiecs
dc.subjecthistorická čítankacs
dc.subjectkaždodennostcs
dc.subjectkrásná literaturacs
dc.titleČeské dějiny v krásné literatuře (mezipředmětové vztahy ve výuce českého jazyka a dějepisu s didaktickou aplikací)cs
dc.title.alternativeThe Czech history in fiction (Inter-subject relations in teaching the Czech language and history with didactic application)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe issue of my thesis are inter-subject relations in teaching the Czech language and history with didactic application. The issues of interdisciplinary relations or key competencies are a very frequent topic in present education. The present interdisciplinary relations are implemented in a form of separated exercises to a text in any textbooks and that their fulfilling is embodied in Framework Educational Programme for Basic Education and School Educational Programme or the teachers can use project or integrated forms of education. Another point of my research was use of historical reading-books or historical documentary or a film in history classes. The creative and authorial part deals with Historical reading-book together with didactical applications that naturally connect Czech language and History and mainly literature and History.en
dc.subject.translatedinter-subject relationsen
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedcross-sectional subjectsen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedintegrated formsen
dc.subject.translatedbloom´s taxonomyen
dc.subject.translatedhistorical reading-booken
dc.subject.translateddailinessen
dc.subject.translatedfictionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Haladova Marketa.pdfPlný text práce4,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Haladova V.pdfPosudek vedoucího práce739,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Haladova O.pdfPosudek oponenta práce564,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Haladova P.pdfPrůběh obhajoby práce169,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19729

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.