Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Štěpánka
dc.contributor.authorNosková, Kateřina
dc.contributor.refereeMandysová, Daniela
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:59:46Z-
dc.date.available2014-05-16cs
dc.date.available2016-03-15T08:59:46Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier61601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19752
dc.description.abstractTato práce se zabývá rozvojem rytmického cítění dětí v předškolním věku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, související s rozvojem rytmického cítění dětí, dále s ontogenezí dítěte od narození po vstup do školy v kontextu s tématem práce a příklady činností pro rozvoj rytmických schopností dětí v MŠ. V praktické části se zaměřujeme na Metodu dobrého startu jako prostředku rozvoje rytmického cítění a praktickou ukázku práce s ní v MŠ. Ve výzkumné části se prostřednictvím testování dětí ve dvou MŠ a rozhovoru s pedagogy snažíme zjistit, zda má práce s MDS vliv na rozvoj rytmického cítění dětí.cs
dc.format60 s., XX s. (92 147 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmetoda dobrého startucs
dc.subjectrozvoj rytmického cítěnícs
dc.subjectrytmuscs
dc.subjectrytmické schopnostics
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectinstrumentální činnostics
dc.subjecthudebně pohybové činnostics
dc.subjectříkadlacs
dc.subjecthra na tělocs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleRozvoj rytmického cítění u dětí předškolního věku (s akcentací Metody dobrého startu)cs
dc.title.alternativeThe development of rhytmic felling of preschool age childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the preschool children development of rhythmic feeling. The theoretical part defines terms related to the development of children's sense of rhythm, as well as the ontogeny of children from birth to school entry in context with the theme of work and examples of activities for the rhythmic skills development of children in kindergarten. The practical part focuses on the Method of Good Start as an appliance of developing the sense of rhythm and a practical demonstration of work with it in kindergarten. In the research part we try by testing children in two kindergartens and an interview with teachers to determine whether the work with Method of Good Start affect the development of children's sense of rhythm.en
dc.subject.translatedmethod of good starten
dc.subject.translateddevelopment of rhythmic feelingen
dc.subject.translatedrhythmen
dc.subject.translatedthe rhythmic skillsen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedinstrumental activitiesen
dc.subject.translatedmusical and movement activitiesen
dc.subject.translatedrhymesen
dc.subject.translatedplay on bodyen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Rozvoj rytmickeho citeni .pdfPlný text práce2,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Noskova_hodnoceni_vedouciho_BP_Liskova.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Noskova _hodnoceni_oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Noskova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce253,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19752

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.