Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček, Václav
dc.contributor.authorPrůšová, Barbora
dc.contributor.refereeLovasová, Vladimíra
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:16Z-
dc.date.available2014-06-13cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:16Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier64141
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19880
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá diagnostikou agresivity u dětí v mladším školním věku. Snaží se přijít na to, zdali jsou vybrané projektivní metody schopny prokázat agresi u problémových dětí. Teoretická část práce zpracovává nejdůležitější poznatky týkající se agresivity, mladšího školního věku a projektivních metod. V textu jsou uvedeny některé přehledové studie, které byly k tomuto tématu vydány. Praktická část je propojena s částí teoretickou a věnuje se výzkumu, ve kterém byl (pod odborným dohledem poradenského psychologa) využíván Baum test, Nedokončené věty a nedokončený příběh, Hand test, pozorování a rozhovor. Výzkum prokázal schopnost některých projektivních metod poukázat na agresivní tendence dětí, zejména pokud jsou použity v kombinaci s dalšími diagnostickými nástroji. Pro konkrétnější výsledky by bylo vhodné testovat další možné kombinace různých diagnostických metod.cs
dc.format55 s. (100 793 znaků), IV s. (199 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectagresecs
dc.subjectagresivitacs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectprojektivní metodycs
dc.subjectbaum testcs
dc.subjectnedokončené větycs
dc.subjectnedokončený příběhcs
dc.subjecthand testcs
dc.subjectpředvýzkumcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.titleProblematika agresivity u dětí mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeProjective methods in the diagnosis of aggressiveness a children at the primary school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with diagnosis of aggressiveness among children in middle childhood. The aim of the thesis is to discover possibilities of projective methods to prove aggression by troubled children. The theoretical part contains the most important findings about the aggressiveness, the middle childhood and the projective methods. It also includes some of digest studies which are connected to this topic. The practical part is connected with the theoretical part and it deals the survey research, in which (with the supervision of professional psychologist) the Baum test, Unfinished sentences, Unfinished story, Hand test, observing and the interview were used. The survey research proved the ability of some projective methods to point out the aggressive tendency of the children, especially if they are used in combination with other diagnostic methods. For more particular results it would be ideal to test other possible combination various diagnostic methods.en
dc.subject.translatedaggressionen
dc.subject.translatedaggressivenessen
dc.subject.translatedmiddle childhooden
dc.subject.translatedprojective methodsen
dc.subject.translateddigest studiesen
dc.subject.translatedbaum testen
dc.subject.translatedunfinished sentencesen
dc.subject.translatedunfinished storyen
dc.subject.translatedhand testen
dc.subject.translatedpilot studyen
dc.subject.translatedsurvey researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - B. Prusova.pdfPlný text práce4,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Prusova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce448,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Prusova - oponent.pdfPosudek oponenta práce494,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prusova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce86,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19880

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.