Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová, Alena
dc.contributor.authorKořánová, Marta
dc.contributor.refereeBrabcová, Dana
dc.date.accepted2015-05-20
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:26Z
dc.date.available2013-12-20cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:26Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier60027
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19895
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření. V první části se nachází poznatky čerpané z odborné literatury, které se týkají definování pojmů duševní zdraví, stres a syndrom vyhoření. V závěru teoretické části jsou popsány příznaky syndromu vyhoření u učitelské profese. Součástí práce je též metodický výzkum a standardizovaný rozhovor. Dotazníkovým šetřením byla u pedagogů základních škol zjišťována míra zasažení stresem. Standardizovaný rozhovor je zaměřen na vnímání stresových situací pedagogickými pracovnicemi a jejich vyrovnávání se se stresem. Cílem práce je pokusit se zjistit míru stresu, jež je jednou z příčin syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol a nastínit případná preventivní opatření, která mohou pomoci tomuto syndromu předcházet.cs
dc.format61 s. (15 318 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectduševní zdravícs
dc.subjectstrescs
dc.subjectfrustracecs
dc.subjectapatiecs
dc.subjectintervencecs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectvnější a vnitřní faktorycs
dc.subjectzátěžové situacecs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectžákcs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectlobbingcs
dc.subjectbossingcs
dc.subjectkaučinkcs
dc.subjectcopingové strategie.cs
dc.titleSyndrom vyhoření pedagogických pracovníků školských zařízenícs
dc.title.alternativeBurnout of pedagogical educators in educational institutionsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of burnout syndrome. In the first part of the thesis are the findings drawn from the professional literature that are concernning to concept defining as mental health, stress and burnout syndrome. There are symptoms of burnout syndrome at teaching profession described at the end of the theoretical part of the thesis. The methodical research and standardized interview is included in the practical part of this work. By questionnaire was at primary school teachers finding out the extent of a stress contact. The standardized interview focuses on the perception of stressful situations by pedagogical workers and their coping with the stress. The aim of my thesis is to try to determine the level of stress, which is one of the causes of burnout syndrome among teachers of schools and to outline possible preventive measures that can help prevent this syndrome.en
dc.subject.translatedmental healthen
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedfrustrationen
dc.subject.translatedapathyen
dc.subject.translatedinterventionen
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedexternal and internal factorsen
dc.subject.translatedstressful situationsen
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedlobbyingen
dc.subject.translatedbossingen
dc.subject.translatedcoachingen
dc.subject.translatedcoping strategy.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Koranova Marta.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Koranova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce242,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Koranova - oponent.pdfPosudek oponenta práce516,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Koranova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce93,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19895

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.