Název: Využití dovednostně-praktických metod při výuce výživy člověka na základní škole
Další názvy: Using a skill and practical methods for teaching Human Nutrition at the elementary school
Autoři: Bobelová, Pavla
Vedoucí práce/školitel: Svoboda, Michal
Oponent: Kočí, Jana
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19897
Klíčová slova: základní škola;výživa;výukové metody;organizační formy;dovednostně-praktické metody;rámcový vzdělávací program;mezipředmětové vztahy;teoretická výuka;praktická výuka
Klíčová slova v dalším jazyce: primary school;nutrition;teaching methods;organizational forms;skill-practical teaching methods;framework educational program;subjects relations;theoretical training;praktical training
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na využití dovednostně-praktických metod ve výuce výživy člověka na základní škole. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje vzdělávací oblasti, vzdělávací obory, kde se vyučuje výživa a je navržen obsah výuky výživy. Dále jsou charakterizovány vyučovací metody, organizační formy a mezipředmětové vztahy ve výuce výživy. Praktická část popisuje realizaci výzkumného šetření. Zhodnocení proběhlo prostřednictvím dotazníkového šetření a didaktického testu.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the use of skill-practical teaching methods of nutrition in the primary school. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first chapter analyses the school curricutum, then there are Framework Educational Programme and expected outcomes , the curriculum outlines the nutrition and there is a suggestion of the contents of teaching topics related to nutrition. The second chapter deals with educational strategies on teaching nutrition and teaching methods and organizational forms. The last chapter focuses on the related subjects and suggests their inclusion in teaching. The practical part describes the methodological approach to the questionnaire research. The questionnaire finds out whether pupils have mastered skill and practical methods on the basis of theoretical and practical training in the nutrition lessons. The results are statistically processed into tables.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Bobelova.pdfPlný text práce1,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Bobelova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce396,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Bobelova - oponent.pdfPosudek oponenta práce441,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Bobelova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce101,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19897

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.