Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda, Michal
dc.contributor.authorBobelová, Pavla
dc.contributor.refereeKočí, Jana
dc.date.accepted2015-05-20
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:27Z-
dc.date.available2013-12-04cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:27Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier60342
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19897
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na využití dovednostně-praktických metod ve výuce výživy člověka na základní škole. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje vzdělávací oblasti, vzdělávací obory, kde se vyučuje výživa a je navržen obsah výuky výživy. Dále jsou charakterizovány vyučovací metody, organizační formy a mezipředmětové vztahy ve výuce výživy. Praktická část popisuje realizaci výzkumného šetření. Zhodnocení proběhlo prostřednictvím dotazníkového šetření a didaktického testu.cs
dc.format86 s., 5 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvýživacs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectorganizační formycs
dc.subjectdovednostně-praktické metodycs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectteoretická výukacs
dc.subjectpraktická výukacs
dc.titleVyužití dovednostně-praktických metod při výuce výživy člověka na základní školecs
dc.title.alternativeUsing a skill and practical methods for teaching Human Nutrition at the elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of skill-practical teaching methods of nutrition in the primary school. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first chapter analyses the school curricutum, then there are Framework Educational Programme and expected outcomes , the curriculum outlines the nutrition and there is a suggestion of the contents of teaching topics related to nutrition. The second chapter deals with educational strategies on teaching nutrition and teaching methods and organizational forms. The last chapter focuses on the related subjects and suggests their inclusion in teaching. The practical part describes the methodological approach to the questionnaire research. The questionnaire finds out whether pupils have mastered skill and practical methods on the basis of theoretical and practical training in the nutrition lessons. The results are statistically processed into tables.en
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatednutritionen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedorganizational formsen
dc.subject.translatedskill-practical teaching methodsen
dc.subject.translatedframework educational programen
dc.subject.translatedsubjects relationsen
dc.subject.translatedtheoretical trainingen
dc.subject.translatedpraktical trainingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Bobelova.pdfPlný text práce1,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Bobelova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce396,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Bobelova - oponent.pdfPosudek oponenta práce441,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Bobelova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce101,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19897

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.