Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová, Alena
dc.contributor.authorCinková, Ivona
dc.contributor.refereeKubíková, Kateřina
dc.date.accepted2015-05-20
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:30Z-
dc.date.available2013-12-20cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:30Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-08
dc.identifier60474
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19904
dc.description.abstractDiplomová práce je vypracována za účelem poskytnout čtenářům, především pedagogům, informace o neverbální komunikaci jako takové a především je seznámit se zjištěnými výsledky zkoumání. Praktická část je věnována tomu, jaké neverbální prostředky ve vyučovací jednotce používají čeští pedagogové středních škol, zda si je sami uvědomují a jak jejich neverbální projevy vnímají samotní žáci. Kvantitativní výzkumné šetření je dále doplněno i o kvalitativní zkoumání. Výsledky daného šetření by mohly učitelům pomoci lépe proniknout do problematiky neverbální komunikace a lépe se v ní také orientovat.cs
dc.format114 s., XVIII s. (193 315 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpedagogická komunikacecs
dc.subjectverbální komunikacecs
dc.subjectneverbální komunikacecs
dc.subjectgestikulacecs
dc.subjectmimikacs
dc.subjectproxemikacs
dc.subjecthaptikacs
dc.subjectposturologiecs
dc.subjectúprava zevnějškucs
dc.subjectvýzkumné šetřenícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectpozorování.cs
dc.titleNeverbální komunikacecs
dc.title.alternativeNonverbal communicationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is elaborated towards provide to readers especially to educationists information of nonverbal communication and acquaint them mainly with identified results of research. Practical part of thesis is dedicated to nonverbal resources which Czech educationists are using during their lessons in secondary school and if they realize it and how students are perceiving their nonverbal expressions. The quantitative research survey is further extended by qualitative investigation. Results of this survey could help teachers to better understanding the issue of nonverbal communication and better orientated in that issue.en
dc.subject.translatedpedagogical communicationen
dc.subject.translatedverbal communicationen
dc.subject.translatednonverbal communicationen
dc.subject.translatedgesticulationen
dc.subject.translatedfacial expressionen
dc.subject.translatedproxemicsen
dc.subject.translatedhapticsen
dc.subject.translatedposturologyen
dc.subject.translatedmakeoveren
dc.subject.translatedresearch surveyen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedobservation.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Cinkova.pdfPlný text práce3,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Cinkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce247,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Cinkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce371,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Cinkova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce153,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19904

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.