Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková, Kateřina
dc.contributor.authorHůlová, Karolína
dc.contributor.refereeJiřincová, Božena
dc.date.accepted2015-05-20
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:31Z-
dc.date.available2013-12-10cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:31Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier60482
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19906
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice motivace studentů středních škol k výuce německého jazyka. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje celkem pět kapitol, které na sebe navazují. Zabývá se motivací, potřebami, výukou německého jazyka na středních školách, osobností učitele, organizačními formami a výukovými metodami. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu, jehož cílem je zjistit, jakým způsobem motivují učitelé studenty středních škol k výuce německého jazyka. K výzkumu byla použita metoda rozhovoru a pozorování. Na základě provedeného výzkumu se ukázalo, že učitelé používají ve svých vyučovacích hodinách jako motivační prostředek chválu, různé druhy didaktických her, klasifikaci, inspirativní příklady z osobního života, svůj osobní příklad a zdůrazňují studentům možnosti uplatnění znalosti německého jazyka v praktickém životě.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectstudentcs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectpozitivní motivacecs
dc.titleMotivace studentů středních škol k výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeMotivation of secondary school students to learn Germanen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with an issue of student's motivation to learn German language at secondary schools. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains five chapters. It deals with a motivation, needs, teaching of German language at the secondary schools, personality of a teacher, organisation forms and learning methods. The goal of the practical part is qualitative research. This research should find out how the teachers motivate their students at the secondary school to learn German language. There were used two qualitative methods, interview and observation. This part explains how teachers use various types of the motivation instruments during their teaching lessons. For example: positive verbal evaluation, various types of didactical plays, notes, inspirational examples from personal life etc.en
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedsecondary schoolen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedlearning methodsen
dc.subject.translatedpositive motivationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Hulova.pdfPlný text práce935,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hulova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce354,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hulova - oponent.pdfPosudek oponenta práce326,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hulova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce127,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19906

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.