Název: Symptomy ADHD v mladším školním věku
Další názvy: ADHD symptoms at a younger age
Autoři: Daníčková, Helena
Vedoucí práce/školitel: Šámalová, Kateřina
Oponent: Novotná, Lenka
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19914
Klíčová slova: metodologie;SPU;ADHD;symptomy ADHD;terapie;legislativa;kazuistika
Klíčová slova v dalším jazyce: methodology;SPU;ADHD;symtoms ADHD;therapy;legislation;cese interpretation
Abstrakt: Tématem diplomové práce je problematika poruchy ADHD a její vymezení v období, kdy žáci vstupují do školního prostředí. Cílem teoretické části bylo vymezení pojmu ADHD, příčiny vzniku a diagnostika. Součástí jsou rozpracované symptomy, které provází poruchu a další SPU a chování. Zpracována byla následná terapie ve školním a rodinném prostředí. V praktické části bylo cílem posouzení poruchy ADHD ze strany učitelů a samotných dětí, zpracovaných do kazuistik. Bylo vycházeno z teoretické části.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with the issue of ADHD and its definition in a period when pupils enter the school environment. The aim of the theoretical part was the definition of ADHD, causes and diagnosis. Part of it are developed symptoms that accompany the disorder and other SPU and behavior. Sequential therapy was prepared in the school and family environment. The main goal was to assessing ADHD from teachers and the children themselves in the practical part, processed into casuistry. It was based on the theoretical part.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Danickova.pdfPlný text práce2,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Danickova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce283,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Danickova - oponent.pdfPosudek oponenta práce247,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Danickova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce109,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19914

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.