Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová, Alena
dc.contributor.authorAlterová, Aneta
dc.contributor.refereeKubíková, Kateřina
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:24:18Z-
dc.date.available2009-11-24cs
dc.date.available2013-06-19T06:24:18Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-04
dc.identifier37227
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/1991
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou neprospěchu žáků na základních a středních školách. Shrnuje základní informace týkající se příčin neprospěchu žáků. Teoretická část je zaměřena na vnitřní a vnější činitele neprospěchu. Pozornost je věnována především motivaci a rozboru vnějších a vnitřních motivačních činitelů. Praktická část je zaměřena na zmapování postoje žáků a jejich motivaci k učení, na analýzu neoblíbenosti předmětů a zjištění, co je pro učitele při výuce jeho předmětu nejdůležitějšícs
dc.format98 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectodměny a trestycs
dc.subjectinteligencecs
dc.subjectsyndrom ADD/ADHDcs
dc.subjectporuchy chovánícs
dc.subjectosobnost učitelecs
dc.titleAnalýza příčin neprospěchucs
dc.title.alternativeAnalysis of the reasons for failureen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on the poor school results of pupils in primary and secondary schools and summarizes its basic information and the causes. The theoretical part of this thesis is focused on internal and external failure factors. The attention is mainly paid to motivation and analysis of internal and external motivating factors. The practical part is focused on mapping the attitude of students and their motivation for learning, analysis of the unpopularity of subjects and determines causes as well as the fact, what is for teachers the most important by teaching.en
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedintelligenceen
dc.subject.translatedrules in the application of rewards and punishmentsen
dc.subject.translatedADD/ADHD syndromeen
dc.subject.translatedbehavioural disordersen
dc.subject.translatedteachers personalityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Alterova.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Alterova - posud. vedouci.pdfPosudek vedoucího práce305,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Alterova - posud. oponent.pdfPosudek oponenta práce333,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Alterova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce92,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1991

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.