Title: | Nové komponenty e-kurzu pro předmět Periferní zařízení. |
Other Titles: | New components e-course for the subject Peripherals |
Authors: | Bucha, Pavel |
Advisor: | Michalík, Petr |
Referee: | Jakeš, Tomáš |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20029 |
Keywords: | periferní zařízení;hardware;rozhraní;polohovací zařízení;zobrazovače;optické mechaniky;pevné disky;3d tisk;3d tiskárny |
Keywords in different language: | peripherals;hardware;interface;pointing devices;screens;optical drives;hdds;3d printing;3d printer |
Abstract: | Tato práce má za cíl aktualizaci e-kurzu pro předmět Periferní zařízení. V práci je obsažena analýza současného e-kurzu, návrh aktualizace jednotlivých kapitol a návrh nových komponent studijních článků, obrázků, animací, testů a autotestů. Pro aktualizaci byly použity odborné publikace o hardwaru, odborné znalosti okolí a internetové články a stránky zaměřující se na novinky v oblasti IT. |
Abstract in different language: | This work aims to update the e-course for the subject Peripherals. The work include an analysis of the current e-course, a draft update of individual chapters and the draft of new components - study articles, images, animations, tests and self-tests. To update the current e-course professional publications about hardware were used and expertise around Web pages and articles focusing on innovations in the field of IT. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Pavel_Bucha.pdf | Plný text práce | 3,85 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Hodnoceni_BP_Bucha.pdf | Posudek vedoucího práce | 111,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Bucha.pdf | Posudek oponenta práce | 293,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Bucha protokol078.pdf | Průběh obhajoby práce | 171,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20029
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.