Title: Návrh a výroba přípravku pro měřici přístroj Alicona IFM G4.
Other Titles: Tool Grip Desing and Manufacturing for Alicona IFM G4 Measuring Instrument.
Authors: Pícha, Tomáš
Advisor: Zetková, Ivana
Referee: Zetek, Miroslav
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20362
Keywords: alicona ifm g4;přípravek;návrh;výroba;kluzná pouzdra;prizma;šnekové soukolí;měřicí přístroj
Keywords in different language: alicona ifm g4;tool grip;design;manufacturing;plain housing;prizma;worm gear;measuring instrument
Abstract: Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem, výrobou a montáží přípravku pro měřící přistroj Alicona IFM G4. V práci je uveden postup konstrukce dle zadaných parametru a poté úprava celého návrhu z hlediska výroby a montáže. Dále pak následuje popis samotné výroby.
Abstract in different language: This bachelor thesis deals with the design, construction and installation of tool grip for Alicona IFM G4 measuring instrument. The work includes the construction procedure according to the specified parameters, and then describes the entire design in terms of production and assembly. Afterwards there follows a description of the production itself.
Rights: Plný text práce není přístupný.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_PICHA_TOMAS_2015.pdfPlný text práce3,48 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
vedouci-Hodnoceni BP - Picha.PDFPosudek vedoucího práce972,69 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Oponentni posudek BP - Picha.PDFPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Prubeh obhajoby BP - Picha.PDFPrůběh obhajoby práce393,05 kBAdobe PDFView/Open
Rozhodnuti o zverejneni BP Picha.PDFOdůvodnění nezveřejnění VŠKP510,91 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20362

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.