Název: Postoje pedagogů k významu výuky první pomoci u žáků základních škol
Další názvy: Attitudes of pedagogues to the importance of first aid education in primary school
Autoři: Kadlecová, Patricie
Vedoucí práce/školitel: Reichertová, Stanislava
Oponent: Pistulková, Alena
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20581
Klíčová slova: první pomoc;výuka;legislativa;základní škola;znalosti
Klíčová slova v dalším jazyce: first aid;education;legislation;primary school;knowledge
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou poskytování laické první pomoci. Teoretická část se věnuje možnostem výuky první pomoci, legislativě a postupům při poskytování první pomoci, což je zpracováno podle současných vědeckých poznatků. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení znalostí první pomoci žáků a pedagogů základních škol. Jsou vyhodnocovány také názory pedagogů na danou problematiku a je vypracován návrh na přípravu vyučovací jednotky.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelors thesis deals with the provision of the first aid. The theoretical part it attends to possibilities of first aid education, legislation and procedures for provision of first aid which is processed according to current scientific knowledge. The practical part is focused on the evaluation of knowledge of first aid pupils and teachers of primary schools. They also evaluated the opinions of teachers on the topic and is preparing a proposal to teaching unit.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAZ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BCP - Kadlecova Patricie.pdfPlný text práce2,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kadlecova VP.pdfPosudek vedoucího práce449,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kadlecova OP.pdfPosudek oponenta práce341,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kadlecova.pdfPrůběh obhajoby práce340,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20581

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.