Title: | Rozvoj rychlostních schopností u dětí mladšího a středního školního věku |
Other Titles: | Growth speed abilities with children primary and secondary school age |
Authors: | Sokol, Lukáš |
Advisor: | Kolovská, Ilona |
Referee: | Salcman, Václav |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/2072 |
Keywords: | mladší školní věk;střední školní věk;rychlostní schopnosti;effect size index;pohybové hry |
Keywords in different language: | junior school age;middle school age;speed skills;effect size index;sports games |
Abstract: | V této bakalářské práci jsem se pokusil vybrat hry na rozvoj rychlostních schopností vhodné pro skupinu dětí ve věkové katgorii mladšího a středního školního věku. Effect size index mi umožnil porovnat výsledky vstupního a výstupního testování. Ukázal mi vhodné zařazení pohybových činností do téninkového programu mladého sportovce. |
Abstract in different language: | In this graduation thesis I tried to choose some games, which could help develop the speed skills. this games are suitable for a group of children in junior and middle school age. The difference beetwen the results in input and output speed skills testing by indicator effect size index, used was sufficient. i infer from that my proposal for inclusion of locomotive games into the young sportsmans. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lukassokol.pdf | Plný text práce | 554,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
SOKOL VP.tif | Posudek vedoucího práce | 6,28 MB | TIFF | View/Open |
SOKOL OP.tif | Posudek oponenta práce | 6,6 MB | TIFF | View/Open |
SOKOL.tif | Průběh obhajoby práce | 3,14 MB | TIFF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/2072
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.