Název: Fashion: inside out"
Další názvy: Fashion: „Inside out"
Autoři: Šobrová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Aubrecht, Vojtěch
Oponent: Brozman, Dušan
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20849
Klíčová slova: módní fotografie;reklama;oděv;silonky;netradičnost;nový pohled;spodní prádlo;spotřebitel;nelichotivost;pravda
Klíčová slova v dalším jazyce: fashion photography;advertising;clothing;silon socks;extraordinarity;new view;underwear;consumer;unflattering;truth
Abstrakt: Zaměřuji se na reklamu z pohledu spotřebitele nikoli prodejce. Jak dopadá naše prádlo při pravidelném používání? Tato myšlenka doprovází celou práci. Chtěla jsem poukázat na nedostatečnou informovanost zboží v reklamě, která v dnešní době není pravidlem a její součástí.Vytvořila jsem sice nelichotivou reklamu, ale za to skutečnou.
Abstrakt v dalším jazyce: I am going to focus on advertising from the consumer perspective rather than the retailer's perspective. What do our clothes really look like in daily life? This idea accompanies my entire thesis. I wanted to point out the lack of product awareness in advertising.I created alternative advertising, but at least it is real.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarka-final.pdfPlný text práce5,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Sobrova_v.pdfPosudek vedoucího práce189,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Sobrova_o.pdfPosudek oponenta práce104,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Sobrova.pdfPrůběh obhajoby práce93,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20849

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.