Název: Vizuální styl vybrané firmy
Další názvy: Visual style of chosen firm
Autoři: Ponomarenko, Elena
Vedoucí práce/školitel: Fišerová, Kristýna
Ziegler, Zdeněk
Oponent: Hrach, Pavel
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20888
Klíčová slova: visual;firemní styl;design;grafický design;design ateliér;product;grafika;interiér;logo;hexagon;CMYK;RGB;písmo;Adobe creative suite;látka;objekt
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate identity;graphical design;image;logotype;graphic;interior;product;hexagon;CMYK;RGB;writing;Adobe creative suite;polygraphy;print;fabric;object
Abstrakt: Cílem mé práce je vytvořit vizualní firemní styl design ateliéru, který by mohl splňovat všechny požadavky mladé rozvíjející se společnosti. V průběhu diplomové práce jsem vytvořila vizualní firemní styl pro hypotetickou firmu "MEM". Je to kreativní, mladý ateliér, nabízející komplexní služby v oblasti designu. Aktivity se skládají ze tří činností: Grafický design, Interiérový designa Produkt design. Mezi úkoly také patří popis hlavních aspektů vytváření specifických řešení pro vizuální sjednocení tří odvětví činnosti firmy pomocí jediné stylystiky. Při tomto vizualním stylu pro každou činnost bude mít vlastní barevné řešení a grafiku, ale zůstanou rozpoznatelné jako součást corporate identity. Tvůrčí filozofie této firmy spočívá ve volném pohybu vytvořených grafických prvků mezi plochou a prostorem. Důležitou součástí filozofii firemní identity je propojení vizualních aspektů na ploše i v prostoru.
Abstrakt v dalším jazyce: The main aim of my work was to create a visual corporate identity style for the design studio That could work for young fast developing company. During the working on my master project I created visual corporate identity for a company "MEM". It is creative, young studio, offering complete design services. This company consist of three departments: Graphic design, interior design, product design. The task also includes a creation of the specific solutions for the visual unification of the three company branches. In this visual style for each branch will be its own colour scheme and graphic, but each branch would be recognizable as part of the main corporate identity. Creative philosophy of this company is to combine space and graphic by creating visual elements and bring them to space.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ponomarenko Elena_DP.pdfPlný text práce2,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Ponomarenko_ved.pdfPosudek vedoucího práce169,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Ponomarenko_op.pdfPosudek oponenta práce158,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Ponomarenko.pdfPrůběh obhajoby práce132,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20888

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.