Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorAugustinová, Barbora
dc.contributor.authorVáclavková, Maria Nina
dc.contributor.refereeKaňovská, Ivana
dc.date.accepted2015-06-15
dc.date.accessioned2016-03-15T09:40:38Z
dc.date.available2014-09-30cs
dc.date.available2016-03-15T09:40:38Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-11
dc.identifier63569
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20931
dc.description.abstractMalá kolekce obuvi je inspirována tradicí deformování a upravování lidského těla a bizarní estetikou některých současných výtvarných umělců pracujících s lidským tělem. Tělo je vnímáno jako první socha, první výtvarný prostor, jehož úpravy jsou některými odborníky považovány za nejstarší formu umění. Hlavním motivem mé bakalářské práce je narušování přirozené siluety obuvi prostřednictvím prostorových objektů vycházejících ze stylizovaných zvířecích motivů. Hledala jsem nové tvarové možnosti siluety a pohrávala jsem si s nadsázkou a bizarností.cs
dc.format28 s., 31 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmotivcs
dc.subjectdeformace lidského tělacs
dc.subjectzvířecí motivycs
dc.subjectsiluetacs
dc.subjecttřísločiněná kůžecs
dc.titleMalá kolekce obuvi, kabelek nebo doplňků, ve které je základním prvekm motiv, dezén nebo jiný detail (tisk, výšivka...)cs
dc.title.alternativeA small collection of shoes, bags or accessories in which is the essential element motif, pattern or another detail (printing, emproidery...)en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe small collection of shoes is inspired by the tradition of adjusting and deforming the human body and the bizarre aesthetics of some current visual artists, who work with the human body. They understand the body as the first sculpture, the first space for visual arts. Some experts consider adjusting the body as the eldest form of art. Main theme of my work is an idea of disrupting the natural silhouette of a shoe by an three-dimensional objects based on stylized animal motives.I searched for new possibilities of the shape and silhouettes. I played with exaggeration and the bizarre.en
dc.subject.translatedmotiveen
dc.subject.translateddeformation of human bodyen
dc.subject.translatedanimal motivesen
dc.subject.translatedsilhouetteen
dc.subject.translatedvegetable tanned leatheren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
vaclavkova maria nina bc.pdfPlný text práce28,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Vaclavkova_v.pdfPosudek vedoucího práce209,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Vaclavkova_o.pdfPosudek oponenta práce310,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Vaclavkova.pdfPrůběh obhajoby práce151,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20931

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.