Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKuželovský, Lukáš
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2016-06-06T09:38:18Z
dc.date.available2016-06-06T09:38:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2016 17.–18.5. 2016: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. [25-30]. ISBN 978-80-261-0620-3.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0620-3
dc.identifier.urihttp://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2016/Sbornik_OT2016_online/sbornik-ot-2016-web.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/21446
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectdidaktické pomůckycs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.titleUnity 3D: tvorba výučbových materiálovsk
dc.title.alternativeUnity 3D: creation of educational materialsen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedTáto práca sa zaoberá aplikáciou systémov virtuálnej reality v edukácii a tvorbou didaktických materiálov prostredníctvom vývojového prostredia UNITY 3D a využitia frameworku spolupracujúcich systémov, za dodržania didaktických zásad a požiadaviek. Navyše taktiež pojednáva o možnej didaktickej technike špecializovanej na prezentáciu zhotovenej didaktickej pomôcky aj jej manipuláciu prostredníctvom systémov virtuálnej reality. Na záver popisuje tieto systémy a zameriava sa priamo na prácu vo vývojovom prostredí UNITY 3D.sk
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the application of systems of a virtual reality in education and designing of didactic materials via the development environment of Unity 3D and the use of the framework collaborative systems, in compliance with the didactic principles and requirements. Furthermore discusses possible didactic technologies specialized for presenting of a constructed education tool and it's manipulation by the means of systems of a virtual reality. In conclusion also describes those systems and focuses directly on the work within the integrated development environment of Unity 3D.en
dc.subject.translateddidactic aidsen
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2016
Olympiáda techniky Plzeň 2016

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kuzelovsky.pdfPlný text636,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/21446

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.