Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kuželovský, Lukáš | |
dc.contributor.editor | Honzlíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2016-06-06T09:38:18Z | |
dc.date.available | 2016-06-06T09:38:18Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2016 17.–18.5. 2016: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. [25-30]. ISBN 978-80-261-0620-3. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0620-3 | |
dc.identifier.uri | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2016/Sbornik_OT2016_online/sbornik-ot-2016-web.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/21446 | |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | sk | sk |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | didaktické pomůcky | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.title | Unity 3D: tvorba výučbových materiálov | sk |
dc.title.alternative | Unity 3D: creation of educational materials | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Táto práca sa zaoberá aplikáciou systémov virtuálnej reality v edukácii a tvorbou didaktických materiálov prostredníctvom vývojového prostredia UNITY 3D a využitia frameworku spolupracujúcich systémov, za dodržania didaktických zásad a požiadaviek. Navyše taktiež pojednáva o možnej didaktickej technike špecializovanej na prezentáciu zhotovenej didaktickej pomôcky aj jej manipuláciu prostredníctvom systémov virtuálnej reality. Na záver popisuje tieto systémy a zameriava sa priamo na prácu vo vývojovom prostredí UNITY 3D. | sk |
dc.description.abstract-translated | This work deals with the application of systems of a virtual reality in education and designing of didactic materials via the development environment of Unity 3D and the use of the framework collaborative systems, in compliance with the didactic principles and requirements. Furthermore discusses possible didactic technologies specialized for presenting of a constructed education tool and it's manipulation by the means of systems of a virtual reality. In conclusion also describes those systems and focuses directly on the work within the integrated development environment of Unity 3D. | en |
dc.subject.translated | didactic aids | en |
dc.subject.translated | virtual reality | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2016 Olympiáda techniky Plzeň 2016 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kuzelovsky.pdf | Plný text | 636,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/21446
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.