Title: Teaching of making finger puppets the children with mental deficiency
Other Titles: Zstetičeskoe vospitanie detej načal´noj školy s intellektual´noj nedostatočnostju putjëm trudovogo obučenija
Authors: Zhukova, I.
Citation: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2016 17.–18.5. 2016: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. [75-78]. ISBN 978-80-261-0620-3.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2016/Sbornik_OT2016_online/sbornik-ot-2016-web.pdf
http://hdl.handle.net/11025/21474
ISBN: 978-80-261-0620-3
Keywords: mentálně postižení;loutka;dovednosti
Keywords in different language: mentally retarded;puppet;skills
Abstract in different language: The topic of this article - esthetic education of children with intellectual insufficiency in elementary school by labor training .The main goal of the research is to describe some methods of work with children. The importance of the labor and esthetic development for a general children development is shown in the article. The main aim of the work consists of teaching children with intellectual disabilities some crochet techniques.
Tema dannoj stat´i - zstetičeskoe vospitanie detej načal´noj školy s intellektual´noj nedostatočnost´ju putëm trudovogo obučenija. Glavnaja cel´ issledovanija zaključaetsja v opisanii metodoe raboty s det´mu s dannymu narušenijamu. V stat´e pokazana vachnosm´ trudovogo i zstetičeskogo razvitija rebënujamu dlja ego obščego razvitija.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2016
Olympiáda techniky Plzeň 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhukova.pdfPlný text403,37 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/21474

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.