Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2016-07-26T12:13:55Z
dc.date.available2016-07-26T12:13:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationŠkolská fyzika. 2012, č. 1, s. 15-16.cs
dc.identifier.issn1211-1511 (tištěná verze)
dc.identifier.issn2336-2774 (online verze)
dc.identifier.urihttp://sf.zcu.cz/data/2012/sf2012_01.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/21657
dc.format2 s.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherKatedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plznics
dc.relation.ispartofseriesŠkolská fyzikacs
dc.rights© Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzitycs
dc.subjectrecenzecs
dc.titlePosouvání hranic ve výuce přírodních vědcs
dc.typejinýcs
dc.typeotheren
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedreviewen
Appears in Collections:Číslo 1 (2012)
Číslo 1 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Informujeme.pdfPlný text454,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/21657

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.