Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorČábalová, Dagmar
dc.contributor.authorPodroužek, Ladislav
dc.date.accessioned2016-12-15T08:35:29Z
dc.date.available2016-12-15T08:35:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2013, č. 1-2, s. 1-8.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22077
dc.description.abstractV práci se autoři zamýšlejí nad změnami obsahu, pojetí i procesuální stránky výuky přírodovědných předmětů v primární škole. Na přírodovědné vzdělávání je zde nahlíženo jak z historického kontextu, tak i z pohledu současných změn v kurikulárních dokumentechcs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectpřírodovědacs
dc.subjectučenícs
dc.subjecteducationen
dc.subjectnatural scienceen
dc.subjectteachingen
dc.titleSpecifi ka přírodovědného vzdělávání v primární škole se zřetelem k projektové a kooperativní výucecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn this work the authors discuss changes in the content, concepts and procedural aspects of teaching science education in primary school. Science education is viewed here in the historical context and in terms of current changes in the curriculum.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Číslo 1-2 (2013)
Články / Articles (KPG)
Číslo 1-2 (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cabalova.pdfPlný text751,63 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/22077

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.